חיפוי קיר לכל קיר – מראה טבעי בלי מאמץ כמעט

לכל בית יש את הסיפור שלו. הבית מבטא את האישיות ואת הערכים שלנו, ובתהליך העיצוב אפשר לבחור ולהתאים אלמנטים המייחדים אותנו.
חיפויי הקיר של חברת קל קיר מוצעים במגוון גדול של צבעים וסגנונות (עכשווי, קלאסי, כפרי ועוד) ומבטיחים שלכל בית ולכל לקוח תהיה את טביעת האצבע שלו.
הלוחות מיועדים לחיתוך ולהתאמה על פי העיצוב הנבחר וגודל הקיר, ובשל משקלם הקל ושיטת ההדבקה, ניתן להתקינם בקלות ובמהירות, גם באופן עצמי. הם מהווים חלופה משתלמת ונוחה לבריקים, ומשווים לחלל מראה טבעי ואלגנטי בלי להתאמץ.

העיצוב עולה על כל דימיון

חולמים על ריח של כפר או מדמיינים את עצמכם לוגמים יין בתוך טירת ענק באירופה?
לא צריך לנסוע רחוק או לעבור בית; חיפויי הקירות של חברת קל קיר יהפכו את הדמיון למציאות. הלוחות מוצעים במספר רב של דגמים וצבעים, ומאפשרים לנוע בין סגנונות: כפרי ורומנטי, קלאסי, מודרני, עכשווי ועוד. היישום של הלוחות הוא גמיש ומגוון, ולכן אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים רבים נוהגים להשתמש בהם לעיצוב קירות עסקים ובתי מגורים, לרבות ברים, מטבחים ומרתפי יינות. אפשר לשוות לכל חלל וחדר מראה חדש ומעודכן, בלי להפסיק לחלום.

היתרונות שבחיפויי קירות

לוחות החיפוי של חברת קל קיר מבטאים את היתרון העיצובי של חיפוי הבריקים ונותנים מענה לחסרונות של השימוש באבנים העשויות מחומרים טבעיים.
הלוחות עשויים ממספר שכבות:
1. שכבה חיצונית – צבע על בסיס מים. 2. שכבה נוספת – טיח מיוחד עם עמידות גבוהה, שנותן תחושה של אבן. 3. שכבת גב  – עשויה פוליאורטאן קשיח.
הלוחות שוקלים כ5 ק"ג למטר רבוע, הם קלים ואינם מוסיף משקל על יסודות המבנה הקיים ומונעים בכך נזקים בעתיד. בעוד שהתקנת חיפוי הבריקים דורשת התייעצות עם מומחים הנדסיים לפני הביצוע ומחייבת את הרכבתם על ידי איש מקצוע, הדבקתם של לוחות החיפוי יכולה להיעשות באופן עצמי. לא נדרש תשלום נוסף לגורמים מקצועיים וההתקנה נעשית ללא הכנות מיוחדות ובלי לכלוך. בהמשך, אין צורך בתחזוקה מיוחדת או שוטפת של הלוחות. 

הפוליאורטן, קל המשקל, ממנו מיוצרים הלוחות, נחשב כחומר מבודד ברמה גבוהה גם בהשוואה לבידוד באבן טבעית. יכולות הבידוד התרמיות של החומר מסייעות לייצב את טמפרטורת הבית בחורף וגם בקיץ, ומאפשרות חיסכון ניכר באנרגיה ובהוצאה הכספיות הנלוות לחימום ולקירור הבית. מאפיין נוסף של הפוליאוריטן היא עמידתו לאורך זמן, הוא חסין בפני פגעי מזג האוויר (לחות, רוחות ועוד) ומספק בכך הגנה מיטבית לכל מבנה.

מאמרים נוספים